Az ügyvédi irodákra egyre nagyobb nyomás nehezedik a költségcsökkentés terén. Sok cég drága városközpontokban üzemel, és gyakran a cég második legnagyobb kiadását adó ingatlanköltségek csökkentésére törekszik. A költözések, átalakítások vagy a bérlet megújításáról szóló tárgyalások során komolyan át kell gondolni az ingatlanköltségek csökkentését - és ennek első lépése lehet a telephelyen tárolt nyilvántartások és irattároló helységek kérdése. Kreatív megoldások keresése az ügyvédi irodák információkormányzásához
A költség- és kockázatkezelés területén az igazolható iratmegsemmisítés kritikus fontosságú, valamint az ügyvédi irodák információkormányzási eljárásainak is lényeges eleme. Korábban az iratok elosztására irányuló kezdeményezések komoly kihívást jelentettek, ám a papíralapú és elektronikus iratok gyarapodásával - és a hozzájuk kötődő tárolási költségek növekedésével - egyre inkább előtérbe kerülnek ezek a programok.
Sok ügyvéd útközben dolgozik, ezért az iratokhoz és adatokhoz való azonnali hozzáférésre van szüksége. Az iratok digitalizálásával és a felhőalapú szolgáltatások előnyeinek kihasználásával az ügyvédi irodák növelhetik hatékonyságukat, és növekedés közben szelektálhatják az adatokat. Az adatok digitalizálása közben az alapvető üzleti folyamatokra összpontosíthat, és jobban élvezheti a technológiai beruházások előnyeit. Irányítás a felhőben
Ügyfélszolgálatunk segít a lehető leggyorsabban megválaszolni kérdéseit, valamint bármikor kapcsolatba léphet velünk amikor Önnek megfelel.